Shop More Submit  Join Login
About Deviant Member Nagai Yuki Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 56 Deviations 1,036 Comments 2,301 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Haikyuu!! Hinata Shoyou-01 by pandagirl7084
Haikyuu!! Hinata Shoyou-01
www YOLO cos too haha XD costume is sewn by me orzlll it was hard...

wig ,photo and props by Ray~
costume by me :3

it was fun doing a genki character but very tiring XD and also embarassing ////
Loading...
Kirishima Touka-01 by pandagirl7084
Kirishima Touka-01
so long never update or visit DA anymore TwT it's just too slow for me...did Touka on AMG 2014 day 1~ =w= it was a very...YOLO cosplay XD super love TG and have many many plans ahead/shot


cosplays by Nagai Yuki :3 edit also by me~
photo by Ray~
Loading...
Armin Arlert - School ver. by pandagirl7084
Armin Arlert - School ver.
err XD yeahhh have an Armin Arlert with a school sweater and Ipad/runs not mine okayyyy :V I need some AU story of thisssssss /planks


photo by Laguna Loire edit by me~


excuse the randomness /dies
Loading...
Armin Arlert - Spy? by pandagirl7084
Armin Arlert - Spy?
haha a small update to what've been up to =u= Armin needs more loveeeeee and he can be cool at times too even though 70% of the time he's a derp :v

photo by Laguna Loire and edit by me~~
Loading...
as title says lD i just roam around for cosplays and check some comments thats all orz sobs ;w; forgive me if I didn't reply some requests or something omg /gets kicked
  • Listening to: TV show talking lol XD
  • Reading: what I am typing now XD
  • Watching: oh god dont make me-
  • Playing: nope ;w; yesh I am noob orz
  • Eating: air
  • Drinking: water ._. H2OTP!!

deviantID

pandagirl7084's Profile Picture
pandagirl7084
Nagai Yuki
yoo~~~a girl frm malaysia~anime,manga,cosplay addic~nice to meet ya!
worldcosplay acc : worldcosplay.net/member/67648/
fb : www.facebook.com/yuki7084
boring blog : nagaiyuki7084.wordpress.com/
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconbl4ckr41nb0w:
bl4ckr41nb0w Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you for adding my 3dmg progress to your favourites!
Reply
:iconpandagirl7084:
pandagirl7084 Featured By Owner Apr 18, 2014
no problem dear~XD it serves as a reference for my own too~ :3
Reply
:iconbl4ckr41nb0w:
bl4ckr41nb0w Featured By Owner Apr 18, 2014  Hobbyist General Artist
I suspected as much; good luck on it!
Reply
:iconpandagirl7084:
pandagirl7084 Featured By Owner Apr 25, 2014
thank you~XD
Reply
:iconkhymichi:
Khymichi Featured By Owner Dec 29, 2013  Professional General Artist
Reply
:iconpandagirl7084:
pandagirl7084 Featured By Owner Jan 28, 2014
ur welcome ^^
Reply
:iconeateateats:
EatEatEats Featured By Owner Sep 18, 2013
Thanks for the favourites !:)
Reply
:iconpandagirl7084:
pandagirl7084 Featured By Owner Sep 20, 2013
you're welcome~!
Reply
:iconpohcbsonic:
pohcbSonic Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist General Artist
thanks for watch. You found me!! LOL
Reply
:iconpandagirl7084:
pandagirl7084 Featured By Owner Sep 7, 2013
yesss XDD
Reply
Add a Comment: